ارتقاء درجه ارزشيابي بخش مراقبتهای ويژه ICU بيمارستان شاه ولي دانشگاه آزاد اسلامي يزد به درجه 1

یزدفردا "سيما خواجه اي:بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد درجه 1 را در ارزشیابی بخش مراقبتهای ویژه ICU به خود اختصاص داد.

دکتر کلامی مدیر بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد  گفت : بیمارستان شاه ولی در سال 78 راه اندازی و در حال حاضر در بخشهای عمومی، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال و دو بخش ویژه مراقبتهای ویژه ICU و بخش فوق تخصصی انکولوژی جهت شیمی درمانی بیماران سرطانی با 5 پزشک عضو هیئت علمی و بیش از 30 پزشک قراردادی مشغول به فعالیت می باشد.
دکتر کلامی ادامه داد : در حیطه شیمی درمانی به عنوان یک بخش فوق تخصصی پذیرای بیماران مبتلا به سرطان در استان و استانهای همجوار کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می باشد و از چند تن پزشک فوق تخصص و متخصص بهره می برد.
 مدیر بیمارستان شاه ولی ادامه داد : بخش جراجی مغز و اعصاب نیز با عنوان بخش جراحی تخصصی مغز و سطون فقرات مشغول فعالیت می باشد و از ابتدای سال 88 با راه اندازی بخش فوریتهای مسمویت در بیمارستان، بیماران مبتلا به مسمومیت در استان توانستند به این مرکز مراجعه کنند.
وی در ادامه گفت : این بیمارستان در سال 85 به لحاظ مشکلات تأسیساتی و خدمات دهی فاقد درجه بود که در طی مدت 6 ماه می بایست با تجهیز و تأمین نیروی انسانی و ارائه خدمات به نحوی مطلوب مورد ارزشیابی قرار گیرد که پس از 5/4 ماه با سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و کمک خیرین موفق به کسب درجه 3 و پس از آن با ارتقاء کیفی خدمات و جذب نیروهای متخصص شامل پرستار و پزشک، موفق به اخذ درجه ارزشیابی 1 در ICU شد.
 دکتر کلامی برگزاری همایش بیماران سرطانی با حضور پزشکان متخصص در این زمینه در سال 86، برگزاری مسابقات فوتبال هنرمندان در مقابل تیم تربیت یزد به نفع بیماران سرطانی در سال 87 ، ثبت نام دانشجویان جدید الورود در بیمه یاس، انجام طرح سنجش سلامت دانشجویان جدید الورود و همچنین برای خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید، واکسیناسیون هپاتیت B جهت دانشجویان خوابگاهی و دریافت لوح تقدیر به واسطه ارائه خدمات مطلوب از حوزه معاونت درمان علوم پزشکی را از جمله افتخارات اخیر بیمارستان شاه ولی نام برد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا